»Zelo hitro sem videla, da z ozirom na nekaj tistih snemalnih dni, ki so se lahko zgodili samo takrat, ko smo se za njih lahko dogovorili, observacijski pristop ne bo zares mogoč.«
»Film ni klišejsko raziskovanje vprašanja 'ali je mogoče ljubiti dve osebi hkrati?', prej psihološki portret junakinje, ki si sebe lahko predstavlja v dveh čisto različnih življenjih; Claire Denis se ne ukvarja s tem, da bi jo poveličevala ali obsojala.«
»Ta film je bil zelo grdo zlorabljen.«
»Ko slišite glas, lahko slišite tudi Alessandra tam nekje.«
»A k tem težkim temam želim pristopiti v zabavnem in ironičnem tonu.«
»Boba Dylana nisem hotel predelati v enostaven lik, ki ga lahko kar tako odkleneš in na podlagi enega uvida skleneš, da si ga 'dojel'. Zdaj, ko sem ga spoznal, mislim, da kaj takega ni mogoče. Očitno se mi zdi tudi, da se je celo življenje trudil izogibati takšni obravnavi.«
»Ta intimni portret ne prikazuje samo dobrih časov – kamera ne umakne pogleda niti takrat, ko se stemni.«
»Vnaprej sem se zbrala in se pomirila ter šla k njemu z režisersko glavo, da bi res videla, ali ga lahko vidim v tej vlogi.«
»Vsak dan je bilo treba poiskati resnico določenega prizora, iskrenost v pristopu. Lahko se naučiš odpeti pesem, odplesati plesno točko ... Ampak to potem pred kamero ni vedno najbolj iskreno početje.«
»Naredil bi lahko precej poglobljen, iskren in stvaren film o Putinu. Ampak namesto tega je Oliver Stone, imetnik ameriškega potnega lista in kipca Oskarja nekje na polici v svoji spalnici v Los Angelesu, v štirih serijah svojega filma stregel Putinu. Niti enkrat mu ni oporekal. V nobenem pogledu mu ni nasprotoval. To kaže na dejstvo, da ne gre več za krivdo Putina, ampak za odgovornost Oliverja Stona.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju